Gyakori Kérdések
Gyakori Kérdések
Hogyan kapom meg a pálinkát?
Pálinkáinkat futárszolgálattal szállítjuk ki, amelynek postaköltségét a Cég fizeti. Kérjük továbbá, hogy a megrendeléskor adjon meg minden olyan információt, amire a kézbesítőnek szüksége lehet, hogy minél pontosabb legyen a kézbesítés. A csomag feladásáról értesítjük Önt.
Mi történik, ha a pálinkám nem érkezik meg vagy sérült a csomagolás?
A hibát jelezzük a futárszolgálatnak, sérülés esetén kérjünk fényképes dokumentációt, hogy a kártérítési igényünket érvényesítsük a szolgáltató felé. Természetesen pálinkáját rövid időn belül pótoljuk.
Hogyan tudok fizetni?
Fizethet banki átutalással vagy utánvéttel a futárnak.
A vásárolt terméket helyszini átvétel esetén bankártyával, átutalással vagy készpénzel tudja kifizetni .
Web felületen történő vásárlás esetén online fizetésre nincs lehetőség .